View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kardi Expert Cheater
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 2:52 pm Post subject: I want to pimp my laptop? |
|
|
Is it possible to change cpu, gpu, cooler and stuff in an acer aspire 7738G
|
|
Back to top |
|
 |
bfsdbsdfbdsfb Grandmaster Cheater
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 2:56 pm Post subject: |
|
|
Quote: | The Acer Aspire 7738G comes in one solid body and all the parts are nicely fitted; therefore, you no longer have to hear more of those irritating, whiny noises. |
Jeg tror at du skulle google det før du spørger os, jeg mener ikke at man kan da de selv siger at delene sidder meget tæt og derfor vil du højst sandsynligt ikke være i stand til at putte nye dele ind i den.
|
 |
Kardi Expert Cheater
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 3:26 pm Post subject: |
|
|
KuroiShiroi wrote: | Quote: | The Acer Aspire 7738G comes in one solid body and all the parts are nicely fitted; therefore, you no longer have to hear more of those irritating, whiny noises. |
Jeg tror at du skulle google det før du spørger os, jeg mener ikke at man kan da de selv siger at delene sidder meget tæt og derfor vil du højst sandsynligt ikke være i stand til at putte nye dele ind i den. |
Har googlet, det hjælper mig ikk særlig meget, men tror du ikk en proffesionel kunne skifte delene? For eksempel en død køler?
|
|
Back to top |
|
 |
bfsdbsdfbdsfb Grandmaster Cheater
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 3:35 pm Post subject: |
|
|
Kardi wrote: | KuroiShiroi wrote: | Quote: | The Acer Aspire 7738G comes in one solid body and all the parts are nicely fitted; therefore, you no longer have to hear more of those irritating, whiny noises. |
Jeg tror at du skulle google det før du spørger os, jeg mener ikke at man kan da de selv siger at delene sidder meget tæt og derfor vil du højst sandsynligt ikke være i stand til at putte nye dele ind i den. |
Har googlet, det hjælper mig ikk særlig meget, men tror du ikk en proffesionel kunne skifte delene? For eksempel en død køler? |
Tjo, hvis den har samme størrelse, men du skal bestemt ikke prøve det selv.
|
 |
Kardi Expert Cheater
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 3:37 pm Post subject: |
|
|
KuroiShiroi wrote: | Kardi wrote: | KuroiShiroi wrote: | Quote: | The Acer Aspire 7738G comes in one solid body and all the parts are nicely fitted; therefore, you no longer have to hear more of those irritating, whiny noises. |
Har googlet, det hjælper mig ikk særlig meget, men tror du ikk en proffesionel kunne skifte delene? For eksempel en død køler? |
Tjo, hvis den har samme størrelse, men du skal bestemt ikke prøve det selv. |
Ja, det ville nok gå gruelig galt, men jeg vil gerne skifte min cpu, mit graphic kort og min køler, så blir jeg nok oss nød til at få en ny strømforsyning, hvis der overhoved er sådan en i en bærbar.
|
|
Back to top |
|
 |
Phox I post too much
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 3:52 pm Post subject: |
|
|
konr wrote: | Speak English you faggots. |
|
|
Back to top |
|
 |
Shota Grandmaster Cheater Supreme
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 6:16 pm Post subject: |
|
|
you can pimp some ram, bigger hard drive (SSD would be nice, faster boot time, no worry about dying because of shock)
That's about it.
or upgrading processor, but that's expensive as buying a whole new laptop
|
 |
|